Læs mere om betalingsaftalen
Du kan vælge af støtte Danske Hospitalsklovne månedligt på to måder. Enten via Mobile Pay Subscription eller ved en betalingsserviceaftale. Vælger du en betalingsserviceaftale, bliver det beløb, du har besluttet at donere, trukket via betalingsservice den første hverdag i måneden. For at oprette aftalen har NETS brug for dit cpr- og kontonummer. Vælger du en aftale via Mobile Pay Subscription, bliver det beløb, du har valgt at donere, trukket via Mobile Pay den første dag i måneden.
Når du har udfyldt oplysningerne ovenover, modtager du en mail med bekræftelse på aftalen.
Ophør, fortrydelse eller ændringer af aftalen
Du kan naturligvis stoppe eller ændre dine månedlige bidrag, hvis du ønsker det. Send en mail til stoette@danskehospitalsklovne.dk eller ring til os på 78779500.
Hvis du får ny konto eller nyt telefonnummer
Tegner du en betalingsserviceaftale, skal du huske at kontakte os, hvis du får et nyt kontonummer. Det skal vi nemlig meddele NETS for fortsat at kunne trække det månedlige beløb. Vælger du en aftale via Mobile Pay Subscription, skal du huske at orientere os, hvis du får nyt telefonnummer, så vi kan rykke aftalen dertil.
Skattefradrag
Hvis du har klikket i boksen med skattefradrag og udfyldt dit cpr-nummer, indberetter vi dit årlige bidrag til skat, som giver dig fradrag efter de gældende regler.
Behandling af dine data
Tegner du en betalingsserviceaftale, sender vi dine indtastede oplysninger til Nets via en krypteret forbindelse, så aftalen kan oprettes. Herefter sletter vi dine kontooplysninger i vores system, hvor de bliver erstattet med betalingsservice-aftalenummeret. Læs i øvrigt vores persondatapolitik her .
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til os, er du altid velkommen til at ringe på 78 77 95 00 eller sende en mail til stoette@danskehospitalsklovne.dk.
Danske Hospitalsklovne
Bygmestervej 10, 1. th.
2400 København NV
CVR-nr.: 27150632